poniedziałek, 25 stycznia 2010

Motyw róży w moim domeczku


Motyw róży, jakże wdzięczny to kwiat, pojawia sie często w moim domeczku. Czy to z przypadku czy z mojego wyboru czy może z powodu, że czesto wykorzystywany jest do zdobienia przedmiotów sporo ich znalazłam i postanowiłam osobny wpis róży jako motywowi zdobniczemu poświecić.















Gobelin, który został utkany przez moją bacię Janinę, o ktorej opowiadałam w poście na Dzień Babci.

Ta róża znajduje sie na zwieńczeniu lustra, ktore to lustro pozostało po starym kredensie moich dziadków.
I jeszcze dwie śliczne różyczki na wianuszku, który dostałam od miłej bardzo memu sercu osoby:)))

4 komentarze:

  1. No to ja wpadnę na kawusię z tej cudnej filiżanki w błękitne różyczki:-)
    Buziaki poniedziałkowe Janko:))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne te twoj roze :) Najbardziej mi sie podoba ten babciowy gobellin w owalnej ramce, bo pamietam ze moja babcia trzymala zdjecie w takiej samej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Yanko piękne przedmioty z różami:)) pozdrawiam Cię serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne te Twoje gobeliny.

    OdpowiedzUsuń