czwartek, 25 listopada 2010

Migawki kuchenne

Witajcie,
Zorientowałam się własnie, że pokazałam wam półeczkę, która wisi w kuchni, a samej kuchni jeszcze na blogu nie prezentowałam. Nadrabiam więc teraz to moje niedopatrzenie. Co prawda kuchnie w tym stylu mam już od trzech lat, ale wiecie same jak to jest, wciąż sie coś dodaje, coś zabiera i wymyśla nowego. Na razie wygląda  tak:










 Na końcu malutki przedświąteczny akcencik - z pierwszym śniegiem pojawił sie u mnie renifer - wszak Mikołajki już blisko :)
Pozdrawiam Was wszystkich bardzo serdecznie i miłego wieczoru życzę :)
Yanka

5 komentarzy:

  1. Bardzo przytulna kuchnia.Reniferki już wyjechały:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczniusuia ta Twoja kuchenka.mnóstwo gracików zgarnęłłabym do swojej.Pozdrówka-aga

    OdpowiedzUsuń
  3. W takiej kuchni to bym poszalała kulinarnie z przyjemnością. Detale fajnie dobrane - piękna waga!
    PS. A gdzie takie pojemniki z ptakami na pokrywkach można zdobyć!? Super są!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wagę masz obłędną i wiele innych bliskich mi przydasiów...podoba mi się u Ciebie! Fajnie urządziłaś sobie Swoje królestwo kuchenne!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie w Twojej kuchni:)przygarnęła bym te białe pojemniczki:)))a tak w ogóle to wpadnę do niej kiedyś na kawusię:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń