wtorek, 6 kwietnia 2010

Przedpokojowe impresje

Chciałabym przedstawić Wam mój przedpokój w kształcie prawie takim, jak go sobie wymyśliłam. Tuz przed Świętami wrócił od tapicera komplecik mebelków, ale nie było czasu zrobic mu sesji zdjęciowej. Dopiero teraz go pokazuję. Komplet ten ma swoją historię - stał on w salonie mojej babci w Krakowie. Później nadeszły dla niego ciężkie czasy. Tuz po wojnie nie było mody na takie "starocie" i moje ciotki (żony moich stryjków) przeznaczyły go do spalenia. Mój tata w ostatniej chwili uratowł go spod siekiery. Niestety dwa fotele zostały już zniszczone. Przez lata stał on w altance mojej cioci aż w końcu wiedząc, że jestem pasjonatką starych mebli i innych też starych rzeczy, dała go mnie. Troszeczkę się nim zajęłam - odnowiłam drewniane ramy, a znajomy tapicer zrobił resztę. Nareszcie poduszeczki z candy urodzinowego candy Małgosi znalazły wlaściwe im miejsce:)





Konsolka i lustro są w moim domu od kiedy pamietam. Gobelinki wiszące nad kanapą i obok lustra są dziełem mojej babci (mamy mojej mamy).



Teraz widok na szafy, które były robione przy pierwszym remoncie. Są w charakterze tzw muru pruskiego, ale ich wykonanie i funkcjonalnośc pozostawia wiele do życzenia. Ich modernizacja lub zmiana jest moim następnym projektem do wykonania.


Ale serduszka, które zostaly wykonane przez uzdolnione wielce (jak zresztą wiecie) rączki Małgosi ładnie sie tu prezentują.

W przedpokoju znalazł również miejsce manekin z góra sukni mojej prababki i jej parasolką, którym poświęciłam osobny post tutaj


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i na przekor pogodzie za oknem (brrrrrrrrrrrrr i leje), słonecznie :)

14 komentarzy:

  1. a gdzie siostra Gertruda i puszka na datki?? hę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne mebelki ! A manekin odziany w pamiątkowe ciuszki...super ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oto moje klimaty! Bardzo fajne meble i dodatki - pierwsza klasa! Zazdroszczę tego muru pruskiego i starych koronek z manekinem :-)
    Pozdrawiam serdecznie i słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie!Super!Bardzo mi sie podoba!Śliczne mebelki!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie u Ciebie i ta torebusia też boska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wnętrze 100% w moim stylu, gratuluję, bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo, bardzo ładny przedpokój. Podziwiam i gratuluję!!

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ Ty masz szczęście do starych rzeczy:)))świetnie odnowiony mebelek:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne mebelki i poduszki pasują znakomicie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sliczny wyszedł ten twój przedpokój i ten manekin pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie u Ciebie...mogę wpaść?hahaha...manekin gobeliny klimat taki jak lubię...pamiątki i jednocześnie takie meble z duszą...wszystko pasuje do siebie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Slicznie dziekuje Wam za odwiedziny i mile slowa. Bardzo sie ciesze, ze sie Wam u mnie podoba. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne meble i do tego z własną historią. Jak dobrze że uratowałaś tą śliczną kanapę, teraz wygląda jak nowa !
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń